Гэтая старонка была перакладзена аўтаматычна і яшчэ не праверана экспертамі.
Імклівае развіццё
Изображение №1
Изображение №1

Свіфт – магутная і інтуітыўна зразумелая мова праграмавання для macOS , iOS , watchOS і tvOS, але адрозніваецца ад Objective-C шырэйшым наборам магчымасцяў, якія абмяжоўваліся сувяззю з С. Акрамя таго, Свіфт можна назваць бяспечным, паколькі мова мае строгую тыпізацыю: у любы момант часу вы сапраўды ведаеце, з аб'ектам якога тыпу вы працуеце. Галоўнай яго перавагай з'яўляецца хуткасць: як у працы над праектам, так і пры запуску гатовага дадатку. Свіфт ўвабраў у сябе ўсё лепшае з сучасных моў. Большая супольнасць распрацоўнікаў на Свіфт заўсёды дапамагаюць адзін аднаму, а наяўнасць у свеце велізарнай колькасці гаджэтаў ад яблык ніколі не пакіне вас без працы)

Навучанне праходзіць вочна або анлайн, 1-2 разы на тыдзень, працягласць заняткі 2 акадэмічныя гадзіны.

Праграма Базавага курса (40 акадэмічных гадзін):


Раздзел 1. Уводзіны ў распрацоўку для iOS

Тэма 1.1 Xcode і Свіфт . Мовы распрацоўкі прыкладанняў Мэта С і Свіфт . Інтрэграванае асяроддзе распрацоўкі XCode . Структура дадатку. Распрацоўка першага прыкладання для iOS . Публікацыя прыкладання.

Раздзел 2. Мова праграмавання Свіфт

Тэма 2.1 Асновы мовы Свіфт . Канстанты і зменныя. Тыпы дадзеных. Прывядзенне тыпаў. Аператары. Прыярытэт аператараў.

Тэма 2.2 Апцыяналы. Паняцце апцыянала. Выкарыстанне апцыяналу. Спосабы разгортвання апцыяналаў.

Тэма 2.3 Аператары галінавання і цыклаў. Аператары галінавання. Цыклічныя аператары.

Тэма 2.4 Захоўванне калекцый у слоўніках і масівах. Стварэнне і выкарыстанне масіваў. Стварэнне і выкарыстанне слоўнікаў.

Тэма 2.5 Функцыі ў Свіфт . Выкарыстанне ўбудаваных функцый. Стварэнне карыстацкіх функцый.

Тэма 2.6 Карыстальніцкія класы і структуры. Стварэнне класа. Уласцівасць самастойна . Атрыманне ў спадчыну класа. Тыпы-значэнні і спасылкавыя тыпы. Выкарыстанне структур.

Раздзел З. Стварэнне карыстацкага інтэрфейсу

Тэма 3.1 Выкарыстанне Storyboard. Storyboard. Autolayout. Звязванне інтэрфейсу і кода.

Тэма 3.2 Выкарыстанне SwiftUI . Асноўныя элементы інтэрфейсу. Мадыфікатары. Анатацыі.

Раздзел 4. Захоўванне дадзеных

Тэма 4.1 Фрэймворк Ядро даныя . Стварэнне схемы даных. Захоўванне, выбар, выдаленне даных.