Гэтая старонка была перакладзена аўтаматычна і яшчэ не праверана экспертамі.
Увага! Набор на спецыяльнасць больш не ажыццяўляецца.
Код спецыяльнасці | 2 39 02 32 |
Уступныя іспыты | конкурс сярэдняга бала дакумента аб адукацыі |
Кваліфікацыя спецыяліста | тэхнік-тэхнолаг |
Форма атрымання адукацыі | дзённая |
Тэрмін навучання | АБО: 3 гады 7 месяцаў, |
Асноўная мэта навучання – падрыхтоўка кампетэнтных спецыялістаў у галіне праектавання, вытворчасці і эксплуатацыі радыёэлектронных сродкаў. Навучэнцы, якія навучаюцца па спецыяльнасці 2-39 02 32 "Праектаванне і вытворчасць радыёэлектронных сродкаў" будуць кампетэнтнымі ў выкананні наступных прафесійных функцый:
удзел у межах сваёй кампетэнцыі ў распрацоўцы праектнай і рабочай канструктарскай дакументацыі і праектаванні, вытворчасці, мадыфікацыі і уніфікацыі РЭС;
складанне, афармленне тэхналагічнай дакументацыі, занясенне ў яе якія адпавядаюць змен у працэсе карэкціроўкі тэхналагічных працэсаў і рэжымаў вытворчасці;
ажыццяўленне эксплуатацыі тэхналагічнага абсталявання ў адпаведнасці з тэхналагічным рэгламентам, кантроль яго падрыхтоўкі, правядзенне мерапрыемстваў па забеспячэнні надзейнасці яго працы;
правядзенне аналізу вынікаў аперацыйнага кантролю, выяўленне прычын узнікнення шлюбу;
распрацоўка і ўкараненне мерапрыемстваў па папярэджанні тэхналагічных страт і выпуску няякаснай прадукцыі;
удзел у рэалізацыі сістэмы забеспячэння якасці прадукцыі
і сертыфікацыйных выпрабаванняў доследных узораў вырабаў;
выкарыстанне САПР для рашэння вытворчых задач;
ажыццяўленне распрацоўкі і рэалізацыя мерапрыемстваў па зніжэнні
матэрыялаёмістасці і працаёмкасці работ;
забеспячэнне рацыянальнага выкарыстання ўсіх відаў вытворчых рэсурсаў;
удзел у абгрунтаванні эканамічнай эфектыўнасці ўкаранення новай тэхнікі і прагрэсіўных тэхналогій;
выкананне патрабаванняў па ахове працы і патрабаванняў па забеспячэнні пажарнай бяспекі;
выкананне санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў, а таксама патрабаванняў гігіенічных нарматываў пры арганізацыі вытворчага працэсу;
выкананне заканадаўства аб працы;
стварэнне ў калектыве абстаноўкі ўзаемадапамогі, калектыўнай і персанальнай адказнасці за вынікі выкананай работы;
выкананне работ па адной або некалькім прафесіям рабочых.
праектаваць РЭС з выкарыстаннем сучаснай элементнай базы і мікрапрацэсарных прылад;
распрацоўваць у межах сваёй кампетэнцыі канструктарскую дакументацыю;
вырабляць выбар электрарадыёэлементаў ( далей – ЭРЭ) і канструктыўных матэрыялаў у адпаведнасці з патрабаваннямі да распрацоўванай канструкцыі;
удзельнічаць у забеспячэнні надзейнай працы абсталявання па вытворчасці РЭС;
выкарыстоўваць ТНПА, якія рэгламентуюць прафесійную дзейнасць;
апрацоўваць вынікі выпрабаванняў і кантрольных вымярэнняў параметраў абслугоўваных аб'ектаў;
разлічваць асноўныя тэхніка-эканамічныя паказчыкі абсталявання па вытворчасці РЭС;
выконваць неабходныя электрычныя вымярэнні;
выкарыстоўваць спецыяльныя праграмныя сродкі для распрацоўкі праектна-каштарыснай і тэхналагічнай дакументацыі;
удзельнічаць ва ўкараненні энергаэфектыўных і рэсурсазберагальных тэхналогій;
выконваць патрабаванні па ахове працы, патрабаванні ў галіне аховы навакольнага асяроддзя і патрабаванні па забеспячэнні пажарнай бяспекі;
весці ўлікова-справаздачную дакументацыю;
выкарыстоўваць дакументацыю пры правядзенні тэхнічнага абслугоўвання ў адпаведнасці з патрабаваннямі Адзінай сістэмы канструктарскай дакументацыі (далей – ЕСКД) і Адзінай сістэмы тэхналагічнай дакументацыі (далей – ЕСТД).
ажыццяўляць распрацоўку норм часу, расходу сыравіны, матэрыялаў і інструмента;
забяспечваць рэалізацыю мерапрыемстваў па рацыянальным выкарыстанні ўсіх відаў вытворчых рэсурсаў;
забяспечваць выкананне патрабаванняў па ахове працы, патрабаванняў у галіне аховы навакольнага асяроддзя і патрабаванняў па забеспячэнні пажарнай бяспекі;
ствараць у калектыве становішча ўзаемадапамогі, калектыўнай адказнасці за выкананую працу, ужываць псіхалагічныя прыёмы кіраўніцтва працоўным калектывам, этычныя нормы зносін і нормы права;
арыентавацца ў агульных пытаннях псіхалогіі і этыкі дзелавых адносін,
падтрымліваць службовыя ўзаемаадносіны, пазбягаць канфліктных сітуацый, ствараць умовы для фарміравання спрыяльнага маральна-псіхалагічнага клімату ў калектыве;
падтрымліваць у калектыве партнёрскія ўзаемаадносіны і стымуляваць творчую ініцыятыву.
Навучальны план па спецыяльнасці 2-39 02 32 "Праектаванне і вытворчасць радыёэлектронных сродкаў" распрацаваны з улікам патрабаванняў, якія вызначаюцца заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, і з улікам перадавога замежнага вопыту.
Навучальны план уключае наступныя цыклы дысцыплін прафесійнага кампанента:
Назва дысцыплін | Усяго | Лабараторныя, Практычныя работы | Курсавае праектаванне |
---|---|---|---|
Агульнапрафесійны цыкл | |||
Матэматыка | 108 | 40 |
|
Асновы інжынернай графікі | 84 | 84 |
|
Асновы тэхнічнай механікі | 66 | 20 |
|
Тэарэтычныя асновы электратэхнікі | 130 | 30 | 20//4 |
Асновы электронікі і мікраэлектронікі | 100 | 24 |
|
Электрарадыёматэрыялы | 80 | 20 |
|
Электрарадыёвымярэння | 82 | 42 |
|
Асновы алгарытмізацыі і праграмавання | 114 | 50 |
|
Стандартызацыя і сертыфікацыя | 50 | 10 |
|
Ахова працы | 60 | 10 |
|
Ахова навакольнага асяроддзя і энергазберажэнне | 40 | 2 |
|
Асновы эканомікі і прадпрымальніцкай дзейнасці | 96 | 32 | 16//5 |
Тэхнікі камунікацыі і асновы камандаўтварэння | 40 | 30 |
|
Замежная мова (прафесійная лексіка) | 40 | 40 |
|
Беларуская мова (прафесійная лексіка) | 20 | 20 |
|
Спецыяльны цыкл | |||
Электрарадыёэлементы і прылады функцыянальнай электронікі | 90 | 30 |
|
Лічбавая і мікрапрацэсарная тэхніка | 100 | 30 |
|
Радыётэхніка | 106 | 34 |
|
Радыёэлектронныя прылады | 140 | 20 | 20//6 |
Канструяванне радыёэлектронных сродкаў | 100 | 30 |
|
Праграмаванне мікрапрацэсарных сістэм | 110 | 60 |
|
Інфармацыйныя тэхналогіі | 50 | 40 |
|
Сістэмы аўтаматызаванага праектавання | 100 | 48 |
|
Тэхналогія і аўтаматызацыя вытворчасці радыёэлектронных сродкаў | 110 | 30 | 20//7 |
Ацэнка якасці радыёэлектронных сродкаў | 56 | 20 |
|
Навучэнцы, якія атрымліваюць адукацыю па спецыяльнасці 2-39 02 32 "Праектаванне і вытворчасць радыёэлектронных сродкаў", у першую чаргу будуць запатрабаваны ў дзяржаўных і прыватных установах: праектна-канструктарскіх арганізацыях, якія займаюцца даследаваннямі, распрацоўкай і вытворчасцю радыёэлектронных сродкаў.
Адукацыйны працэс забяспечвае атрыманне кваліфікацыі спецыяліста "Тэхнік-тэхнолаг" і адной з кваліфікацый рабочага "Слесар-зборшчык радыёэлектроннай апаратуры і прыбораў" 3-4 разрад, . «Мантажнік радыёэлектроннай апаратуры і прыбораў» 3-4 разрад, «Рэгуліроўшчык радыёэлектроннай апаратуры і прыбораў» 4 разрад, . "Слесар-зборшчык бытавой тэхнікі" 3-4 разрад і іншыя. .
Сферай прафесійнай дзейнасці спецыяліста з'яўляюцца арганізацыі розных форм уласнасці: ПУП "Завод электронік і бытавой тэхнікі "Гарызонт", ААТ "Пеленг", ТАА "НАНАТЭХ", ААТ "ІНТЭГРАЛ"-кіруючая кампанія холдынгу "Інтэграл", Дэпартамет аховы МУС Рэспублікі Беларусь, ААТ "Амкадор Белвар", Адкрытае акцыянернае таварыства "АГАТ-сістэмы кіравання" – кіруючая кампанія холдынгу "Геаінфармацыйныя сістэмы кіравання", ТАА "Нера электронікс, ГААА "НВП "Кантакт модуль", ТАА "Усходнія платы", ААТ "Рудзенск", СТАА " Мідэа-Гарызонт", ААТ "ММЗ імя С.І. Вавілава – кампанія холдынгу "БелОМА", якая раўнуе, у іншых арганізацыях і прадпрыемствах.