Гэтая старонка была перакладзена аўтаматычна і яшчэ не праверана экспертамі.
Спецыяльны код | 5-04-0611-04 |
Уступныя тэсты | Канкурэнцыя другаснага пункта адукацыйнага дакумента |
Спецыяльная кваліфікацыя | Шэнтэр-праграматар |
Форма атрымання адукацыі | Дзень |
Тэрмін навучання | Каля: 3 гады 10 месяцаў |
У адпаведнасці з OKRB 011, спецыяльнасць 5-04-0611-04 "Праграмнае забеспячэнне і тэхнічная падтрымка лічбавых прылад" ставіцца да профілю фарміравання "06. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі", кірунак адукацыі "061. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі", група спецыяльнасцей "0611. Ужытыя інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі".
Асноўнай мэтай навучання з'яўляецца навучанне кампетэнтных спецыялістаў у галіне праграмнага забеспячэння і тэхнічнай падтрымкі лічбавых прылад.
Асноўныя тыпы прафесійнай дзейнасці специалиста со средним специальным образованием по специальности являются:
Аб'екты прафесійнай дзейнасці специалиста являются:
Прааналізуйце самыя агульныя філасофскія праблемы быцця, ведаў, каштоўнасцей і сэнсу жыцця як асновы для фарміравання культуры грамадзяніна і будучага спецыяліста;
Прымяніць NONPA, TNPA, рэгулюючы прафесійную дзейнасць і прааналізуйце акты заканадаўства ў адпаведных прававых адносінах;
Ўласныя навыкі дзелавых камунікацый, назірайце за ўмовамі для фарміравання спрыяльнага маральнага і псіхалагічнага клімату ў камандзе;
Стварыць у камандзе сітуацыю ўзаемнай дапамогі, калектыўнай і асабістай адказнасці за вынікі выкананай працы;
Выкарыстоўваць моўныя інструменты рускіх і беларускіх моў у практычных мерапрыемствах;
Выкарыстоўвайце камунікатыўныя навыкі (успрыманне і разуменне гаворкі на вуху, размовы, чытанне, пісьмо) на замежнай мове ў галіне прафесійнай камунікацыі;
Назірайце за заканадаўствам у галіне абароны насельніцтва і тэрыторый з надзвычайных сітуацый, меры бяспекі ў паўсядзённым жыцці і паўсядзённай працы;
Адпавядаць патрабаванням абароны працы, патрабаваннямі пажарнай бяспекі і патрабаваннямі аховы навакольнага асяроддзя, абаронай працы і навучаннем бяспечных метадаў і метадаў працы;
Удзельнічаць у мер па энергетыцы, меры аховы навакольнага асяроддзя і рацыянальнае выкарыстанне прыродных рэсурсаў;
Выкарыстоўваць матэматычныя метады і алгарытмы для вырашэння прафесійных праблем;
Прымяніць прыборы тэорыі верагоднасці і матэматычнай статыстыкі, каб сфармаваць здольнасць выкарыстоўваць імавернасны падыход у прафесійнай дзейнасці;
Раскрываць сутнасць прадпрымальніцкай дзейнасці, асноўныя этапы арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці, удзельнічаюць у аналізе эканамічнай мэтазгоднасці развіцця;
Валодаць правіламі падрыхтоўкі, распрацоўкі і чытання чарцяжоў у адпаведнасці з патрабаваннямі TNPA;
Вызначыць і класіфікаваць умовы і фактары, якія ствараюць небяспеку Парушэнні бяспекі інфармацыі, якія адпавядаюць патрабаванням інфармацыйнай бяспекі (TR TS 027);
Выконвайце патрабаванні NPA, уключаючы TNPA, рэгуляванне сферы тэхнічнага рэгулявання, стандартызацыі і сертыфікацыі і кантролю якасці праграмнага забеспячэння, уласных метадаў і сродкаў тэхнічных вымярэнняў;
Выкарыстоўвайце фізічныя асновы электратэхнікі, асноўныя законы электрычных схем пры вылічэнні пастаянных і чаргавання схем;
Удзельнічаць у эксперыментальных даследаваннях электрычных схем;
Валодаць прынцыпамі працы паўправадніковых прылад і прылад на аснове іх;
Выкарыстоўвае метады вылічэння аналізу і сінтэзу электронных схем для розных мэтаў у прафесійнай дзейнасці;
Прымяніць прылады для вымярэння параметраў пастаянных і пераменных вынікаў вымярэння току і вынікаў апрацоўкі;
Валодаць прынцыпамі дзеянняў, аператыўных і тэхнічных характарыстык і ўласцівасці пасіўных і актыўных элементаў электронных прылад і сістэм;
Валодаць класіфікацыяй датчыкаў і фізічнымі прынцыпамі іх рэалізацыі;
Зрабіце параўнальны аналіз параметраў і эксплуатацыйныя і тэхнічныя характарыстыкі электрычных і электронных кампанентаў розных вытворцаў;
Выкарыстоўвайце розныя метады распрацоўкі аналагавых прылад, метады вылічэння аналагавых электрычных схем;
Выконваць патрабаванні TNPA для распрацоўкі аналагавых прылад;
Выканаць аналіз і сінтэз камбінаваных схем;
Мадэлюйце працу асноўных вузлоў лічбавай схемы, праверце іх прадукцыйнасць;
Прымяніць архітэктурныя асаблівасці праграмуемых лагічных інтэграваных схем у распрацоўцы лічбавых прылад;
Выконваць тэхнічныя патрабаванні да распрацоўкі лічбавых прылад;
Ўласная архітэктура і абсталяванне ўкаранення мікракантролераў;
Ствараць праграмы ў зборшчыку для лічбавых прылад;
Пры падключэнні кампанентаў выкарыстоўвайце паслядоўныя і паралельныя інтэрфейсы;
Прымяніць лічбавыя тэхналогіі апрацоўкі сігналаў пры прыёме і перадачы інфармацыі, уласных алгарытмаў лічбавай трансфармацыі, лічбавай апрацоўкі ў лічбавых прыладах;
Уласныя існуючыя метады і алгарытмы для вырашэння праблем лічбавай апрацоўкі сігналаў;
Выкарыстоўваць сучасныя метады для распрацоўкі лічбавых прылад;
Пры распрацоўцы лічбавых прылад выкарыстоўвайце ўласцівасці розных элементарных баз;
Прымяніць асноўныя метады алгарытмізацыі, метадаў і сродкаў атрымання, захоўвання, апрацоўкі інфармацыі пры вырашэнні прафесійных праблем;
Прымяніць сучасныя мовы праграмавання з улікам рэсурсаў і магчымасцей вылічальнай сістэмы ў адпаведнасці з патрабаваннямі NPA, у тым ліку TNPA;
Стварэнне і ўвядзенне баз дадзеных;
Прымяніць праграмнае забеспячэнне, якое распрацоўвае лічбавыя прылады, у тым ліку на аснове праграмуемых лагічных інтэграваных схем;
Выкарыстоўваць аўтаматызаваныя сістэмы дызайну для дызайну і схематычнай дакументацыі;
Прымяніць сучасных інструментальных тэхнікаў пры распрацоўцы прыкладанняў у вырашэнні прафесійных праблем;
Прымяніце асновы камп'ютэрных сетак і іх апаратныя кампаненты, сеткавыя мадэлі, пратаколы і прынцыпы вырашэння прафесійнай дзейнасці;
Кіраваць кампанентамі камп'ютэрнай сеткі, увядзіце камп'ютэрныя сеткі;
Праца з сеткавымі пратаколамі розных узроўняў. Наладзьце, наладзьце кампаненты кампутарнай сеткі;
Выберыце мікракантролер для пэўнага лічбавага прылады;
Распрацаваць праграму кіравання мікракантролерам у інтэграваным асяроддзі распрацоўкі;
Праводзіць тэставанне і адладку праграмы кіравання мікракантролерам;
Выкарыстоўвайце архітэктурныя асаблівасці праграмуемых лагічных інтэграваных схем, метадаў і сродкаў распрацоўкі лічбавых прылад на аснове іх у вырашэнні прафесійных праблем;
Выкарыстоўваць сучасныя дызайнерскія мовы на аснове праграмуемых лагічных інтэграваных схем;
Прымяніць абсталяванне і праграмнае забеспячэнне для распрацоўкі праграмуемых лагічных інтэграваных схем праграмнага забеспячэння;
Выконваць заканадаўства аб працы;
Уласныя веды пра тыпы аб'ектаў інтэлектуальнай уласнасці і метадаў іх распрацоўкі, выкарыстання і абароны, увядзенні вынаходніцтваў або прапаноў па рацыяналізацыі;
Выканайце працу адной або некалькіх прафесій рабочых у адпаведнасці з выпускам 1 ETKS, выпускам 2 ETKS, выпуску 21 ETKS.
№ | Імёны модуляў, акадэмічных прадметаў, Практыка | усе | уключаючы | |
па лабараторыі, | Для дызайну курса | |||
1. | Модуль "Камунікатыўная культура" | 330 | 250 |
|
1.1. | Гісторыя беларускай дзяржаўнасці | 54 | 12 |
|
1.2. | Асновы закона | 54 | 16 |
|
1.3. | Метады зносін і асновы камандзіра | 72 | 72 |
|
1.4. | Беларуская мова (прафесійны слоўнікавы запас) | 20 | 20 |
|
1.5. | Замежная мова (прафесійны слоўнікавы запас) | 130 | 130 |
|
2. | Модуль "бяспека жыцця" | 122 | 20 |
|
2.1. | Абарона насельніцтва і тэрыторыі ад надзвычайных сітуацый | 22 | 4 |
|
2.2. | Абарона працы | 60 | 14 |
|
2.3. | Абарона навакольнага асяроддзя і захаванне энергіі | 40 | 2 |
|
3. | Модуль "Матэматычны" | 252 | 120 |
|
3.1. | Матэматыка ў галіне прафесійнай дзейнасці | 190 | 94 |
|
3.2. | Тэорыя верагоднасцей і матэматычная статыстыка | 62 | 26 |
|
4. | Модуль "Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі" | 96 | 38 |
|
4.1. | Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі | 96 | 38 | 16 |
5. | Модуль "Агульны" | 346 | 138 |
|
5.1. | Інжынерная графіка | 60 | 60 |
|
5.2. | Стандартызацыя і сертыфікацыя | 50 | 10 |
|
5.3. | Асновы інфармацыйнай бяспекі | 36 | 8 |
|
5.4. | Тэарэтычныя асновы электратэхнікі | 100 | 30 |
|
5.5. | Асновы электронікі | 100 | 30 |
|
6. | Модуль "схематычны" | 458 | 260 |
|
6.1. | Электрычныя і электронныя кампаненты прылад і сістэм | 68 | 24 |
|
6.2. | Электрычныя вымярэнні | 62 | 38 |
|
6.3. | Адукацыйная практыка "Электра вымярэнне" | 36 | 36 |
|
6.4. | Аналагавая схема | 100 | 40 |
|
6.5. | Лічбавая схема | 120 | 50 | 20 |
6.6. | Адукацыйная практыка "схематэхнічная" | 72 | 72 |
|
7. | Модуль "Абсталяванне лічбавых прылад" | 630 | 446 |
|
7.1. | Мікракантролеры | 90 | 32 |
|
7.2. | Лічбавая апрацоўка сігналаў | 80 | 24 |
|
7.3. | Асновы для распрацоўкі лічбавых прылад | 100 | 46 |
|
7.4. | Адукацыйная практыка "Электра -радыямант" | 72 | 72 |
|
7.5. | Адукацыйная практыка "для атрымання кваліфікацыі рабочага" | 288 | 288 |
|
8. | Модуль "Інфармацыйныя тэхналогіі і праграмаванне" | 534 | 302 |
|
8.1. | Асновы алгарытмізацыі і праграмавання | 170 | 80 | 20 |
8.2. | Базы дадзеных | 82 | 50 |
|
8.3. | Інструментальнае праграмнае забеспячэнне | 112 | 64 |
|
8.4. | Аўтаматызаваныя сістэмы дызайну | 84 | 58 |
|
8.5. | Кампутарныя сеткі | 90 | 50 |
|
9. | Модуль "Праграмаванне лічбавых прылад" | 380 | 268 |
|
9.1. | Праграмуемыя лагічныя інтэграваныя схемы | 104 | 54 |
|
9.2. | Праграмаванне мікракантролераў | 132 | 70 | 20 |
9.3. | Адукацыйная практыка "Праграмаванне лічбавых прылад" | 144 | 144 |
|
10. | Модуль "Прадукцыйная практыка" | 432 | 432 |
|
10.1. | Тэхналагічны | 288 | 288 |
|
10.2. | Аплачаны загадзя | 144 | 144 |
Адукацыйны працэс забяспечвае кваліфікацыю спецыялізаванага "схематычна-праграміста" і адной з кваліфікацый працоўнага "Усталявальніка электроннага абсталявання і прылад", "Электронны аператар камп'ютэраў (асабістыя электронныя кампутары)", "Абсталютны і праграмны касцюм".
Канчатковая сертыфікацыя ажыццяўляецца ў выглядзе абароны дыпломнага праекта.