Гэтая старонка была перакладзена аўтаматычна і яшчэ не праверана экспертамі.
Праграмнае забеспячэнне і тэхнічная падтрымка лічбавых прылад

Пра спецыяльнасць


^ ^^ _ = _ =-^-^5-04-0611- 04^-= _ =-=-= _ = --_ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-- ^ Уваходныя тэсты Кваліфікацыя спецыяліста Шэментэра-Праграмэра^-= hia pa-^ ^ -^дзень ^-= _ =-=-=-= _ =-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-= _ =-= -_ =-=-" ^ Срок Обуэния Оба: 3 Года 10 месяцаў
Код спецыяльнасці
Канкурэнцыя сярэдняй ацэнкі дакумента па адукацыі^^ -= _ =-=-=-=-=-= _ =-^
форма атрымання адукацыі^
Каля: 3 гады 10 месяцаў

Мэта адукацыйнай праграмы


У адпаведнасці з OKRB 011, спецыяльнасць 5-04-0611-04 "Праграмнае забеспячэнне і тэхнічная падтрымка лічбавых прылад" ставіцца да профілю фарміравання "06. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі ", Напрамак адукацыі" 061. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі ", група спецыяльнасцей" 0611. Прыкладная інфармацыя і камунікацыйныя тэхналогіі ".

Асноўнай мэтай навучання з'яўляецца навучанне кампетэнтных спецыялістаў у галіне праграмнага забеспячэння і тэхнічнай падтрымкі лічбавых прылад.

Асноўныя тыпы прафесійнай дзейнасці Спецыяліст са другаснай спецыялізаванай адукацыяй па спецыяльнасці:

  • Вытворчасць вылічальных, электронных і аптычных абсталяванняў.
  • Камп'ютэрнае праграмаванне, кансалтынг і іншыя адпаведныя паслугі.

Аб'екты прафесійнай дзейнасці Спецыяліст:

  • Працэсы і з'явы, звязаныя з праграмным забеспячэннем і тэхнічнай падтрымкай лічбавых прылад;
  • Метады і тэхналогіі для распрацоўкі і праграмавання лічбавых прылад;
  • Нарматыўныя юрыдычныя дзеянні (далей – NPA), тэхнічныя нарматыўныя прававыя акты (далей – TNPA) у галіне развіцця і вытворчасці лічбавых прылад.

Прафесійныя кампетэнцыі спецыяліста


  1. аналізуйце самыя агульныя філасофскія праблемы быцця, ведаў, каштоўнасцей і сэнсу жыцця як асновы для фарміравання культуры грамадзяніна і будучага спецыяліста;

  2. Прымяніць NPA, TNPA, рэгулюючы прафесійную дзейнасць і аналізуе акты заканадаўства ў адпаведных прававых адносінах;

  3. валодае навыкамі дзелавых камунікацый, назірайце за ўмовамі фарміравання спрыяльнага маральнага і псіхалагічнага клімату ў камандзе;

  4. Стварыце ў камандзе сітуацыю ўзаемнай дапамогі, калектыўнай і асабістай адказнасці за вынікі выкананай працы;

  5. Выкарыстоўвайце мову рускіх і беларускіх моў у практычнай дзейнасці;

  6. ^-= "

    Выкарыстоўвайце камунікатыўныя навыкі (успрыманне і разуменне гаворкі на вуху, размовы, чытанне, пісьмо) на замежнай мове ў галіне прафесійнай камунікацыі;

  7. Выконвайце заканадаўства ў галіне абароны насельніцтва і тэрыторый з надзвычайных сітуацый, меры бяспекі ў паўсядзённым жыцці і паўсядзённай працы;

  8. ^-= »

    Адпавядаць патрабаванням абароны працы, патрабаваннямі пажарнай бяспекі і патрабаваннямі аховы навакольнага асяроддзя, абаронай працы і навучаннем бяспечных метадаў і метадаў працы;

  9. Удзел у правядзенні мер эканоміі энергіі, мер па абароне навакольнага асяроддзя і рацыянальнага выкарыстання прыродных рэсурсаў;

  10. выкарыстоўваць матэматычныя метады і алгарытмы для вырашэння прафесійных праблем;

  11. Прымяніць прыборы тэорыі верагоднасці і матэматычнай статыстыкі, каб сфармаваць здольнасць выкарыстоўваць імавернасны падыход у прафесійнай дзейнасці;

  12. раскрываюць сутнасць прадпрымальніцкай дзейнасці, асноўных этапаў арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці, удзельнічаюць у аналізе эканамічнай мэтазгоднасці развіцця;

  13. валодаць правіламі для зборніка, распрацоўкі і чытання малюнкаў у адпаведнасці з патрабаваннямі TNPA;

  14. Вызначце і класіфікуйце ўмовы і фактары, якія ствараюць небяспеку Парушэнні інфармацыйнай бяспекі, назірайце за патрабаваннямі інфармацыйнай бяспекі (TS TS 027);

  15. Выконвайце патрабаванні NPA, уключаючы TNPA, якая рэгулюе поле тэхнічнага рэгулявання, стандартызацыі і сертыфікацыі і кантролю якасці праграмнага забеспячэння, уласных метадаў і сродкаў тэхнічных вымярэнняў;

  16. Выкарыстоўвайце фізічныя асновы электрычнай інжынерыі, асноўныя законы электрычных схем пры вылічэнні ланцугоў пастаяннага току і чаргавання току;

  17. Удзел у правядзенні эксперыментальных даследаванняў электрычных схем;

  18. Уласныя прынцыпы працы паўправадніковых прылад і прылад на аснове іх;

  19. выкарыстоўвае метады вылічэння аналізу і сінтэзу электронных схем для розных мэтаў у прафесійнай дзейнасці;

  20. Прымяніць прылады для вымярэння параметраў ланцугоў прамога і чаргавання току і апрацоўкі вынікаў вымярэння;

  21. Уласныя прынцыпы дзеянняў, аператыўных і тэхнічных характарыстык і ўласцівасці пасіўных і актыўных элементаў электронных прылад і сістэм;

  22. валодае класіфікацыяй датчыкаў і фізічнымі прынцыпамі іх рэалізацыі;

  23. Зрабіце параўнальны аналіз параметраў і эксплуатацыйныя і тэхнічныя характарыстыкі электрычных і электронных кампанентаў розных вытворцаў;

  24. Выкарыстоўвайце розныя метады распрацоўкі аналагавых прылад, метады вылічэння аналагавых электрычных схем;

  25. Выконвайце патрабаванні TNPA для распрацоўкі аналагавых прылад;

  26. Выканайце аналіз і сінтэз камбінаваных схем;

  27. Мадэль працы асноўных вузлоў лічбавай схемы, праверце іх прадукцыйнасць;

  28. Прымяніць архітэктурныя асаблівасці праграмуемых лагічных інтэграваных схем пры распрацоўцы лічбавых прылад;

  29. выконвае тэхнічныя патрабаванні да распрацоўкі лічбавых прылад;

  30. Уласная архітэктура і абсталяванне рэалізацыі мікракантролераў;

  31. Стварыце праграмы на мове зборшчыка для лічбавых прылад;

  32. Выкарыстоўвайце паслядоўныя і паралельныя інтэрфейсы пры падключэнні кампанентаў;

  33. Прымяніць тэхналогіі лічбавай апрацоўкі сігналаў пры прыёме і перадачы інфармацыі, валодаць алгарытмамі лічбавых пераўтварэнняў, рэалізацыяй лічбавай апрацоўкі ў лічбавых прыладах;

  34. Уласныя існуючыя метады і алгарытмы для вырашэння праблем апрацоўкі лічбавых сігналаў;

  35. Выкарыстоўвайце сучасныя метады распрацоўкі лічбавых прылад;

  36. Выкарыстоўвайце ўласцівасці розных элементарных баз пры распрацоўцы лічбавых прылад;

  37. Прымяніць асноўныя метады алгарытмізацыі, метадаў і сродкаў атрымання, захоўвання, апрацоўкі інфармацыі ў вырашэнні прафесійных праблем;

  38. Прымяніць сучасныя мовы праграмавання з улікам рэсурсаў і магчымасцей вылічальнай сістэмы ў адпаведнасці з патрабаваннямі NPA, у тым ліку TNPA;

  39. Стварыце і ўвядзіце базы дадзеных;

  40. Прымяніць дызайн праграмнага забеспячэння для лічбавых прылад, у тым ліку на аснове праграмуемых лагічных інтэграваных схем;

  41. Выкарыстоўвайце аўтаматызаваныя сістэмы дызайну для распрацоўкі дакументацыі па праектаванні і схеме;

  42. Прымяніць сучасныя інструментальныя метады распрацоўкі прыкладанняў у вырашэнні прафесійных праблем;

  43. Прымяніць асновы камп'ютэрных сетак і іх апаратныя кампаненты, сеткавыя мадэлі, пратаколы і адрасаванне прынцыпаў у прафесійнай дзейнасці;

  44. Правядзіце працу кампанентаў кампутарнай сеткі, увядзіце кампутарныя сеткі;

  45. Праца з сеткавымі пратаколамі розных узроўняў. Правядзіце канфігурацыю, наладзьце кампаненты кампутарнай сеткі;

  46. Абярыце мікракантролер для пэўнай лічбавай прылады;

  47. Распрацоўка праграмы кіравання мікракантролерам у інтэграваным асяроддзі распрацоўкі;

  48. Правядзіце тэставанне і адладку праграмы кіравання мікракантролерам;

  49. Выкарыстоўвайце архітэктурныя асаблівасці праграмуемых лагічных інтэграваных схем, метадаў і інструментаў дызайну для лічбавых прылад, заснаваных на іх пры вырашэнні прафесійных праблем;

  50. Выкарыстоўвайце сучасныя дызайнерскія мовы на аснове праграмуемых лагічных інтэграваных схем;

  51. Выкарыстоўвайце абсталяванне і праграмнае забеспячэнне для распрацоўкі праграмнага лагічнага інтэграванага схемы;

  52. Выконвайце заканадаўства аб працы;

  53. Уласныя веды пра тыпы аб'ектаў інтэлектуальнай уласнасці і метадаў іх распрацоўкі, выкарыстання і абароны, увядзенні вынаходніцтваў або рацыяналізацыйных прапаноў;

  54. Выканайце працу адной ці некалькіх прафесій работніка ў адпаведнасці з выпускам 1 ETKS, выпусціце 2 etks, выпусціце 21 etks.

Праграма


Праграма
^ Назва модуляў, акадэмічных прадметаў, Практычныя класы модуль " Камунікатыўная культура " ^ ha = _ = _ = _ =-^ 330 ^ ha- = _ =- ^ ha- = _ =- ^ ^ ile-= _ =- ^ 16 72 ^-= _ = -pa ha = ha = ha = -= -_ =-=-=-= -_ = --_ =-= -_ =-= _ =-= _ = -_ =-= _ = -_ =-- -^ 1.4.^HA = _ = _ = _ = _ = _ = _ =-^ ^-= = = = = = = = = = _ =-^^-= _ = -he. ^ ^ ^-= _ = _ =-^ 20 ile-= _ =- ^ ^-= _ = -ile 22 22^ 4 Абарона працы 60^-= HA = HA = Hera = ha = hera = hera-^ ^-= _ = -pa -^- 2^-= _ = -ha^-= _ =-=-=-=-= -_ =-= _ =-= -_ = -_ = -_ = -_ =-- = _ = ^ ha- = = _ =-^-^ ^^ _ =-^-^модуль "матэматычны"^- 252 Ha- = _ =-^^phe = _ =-^ матэматычная ў прафесійнай актыўнасці ^-= _ = -pa- = _ = _ = hi =-^ ^-= = = _ =-^ha- = _ =-^^ hia-^_ = hal =-^ -^- ^3.2. ^-= _ = _ =-^62^-= _ = _ = _ =-^ Модуль "Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі" ha-^^-=-= ^^^^^ -= _ =-^ -= _ =-^-= _ = -pa -= _ =-^^-= _ = -pa-^_ = _ = hia hi =-^ прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі^-= _ = _ = _ = _ =-^ ha- = _ =-^^^ ha = Ha =^ha =^hera = hera = hera = ён-^38 16 5. ^-= _ = _ =-^ 346 ha- = _ =-^ ^-= _ = -HIA 60 60 ^-= _ = -phi- = _ =-^^-= _ = -hals 5.2. ha- = _ = -^ ^^ i = _ =-^10^-= _ = -ha^- = _ =-=-=-=-= _ =-= _ =-= _ =-= -_ = -_ = -_ = -_ =-= _ =-= _ = ^ ha -_ = _ =- ^ ^^ _ = _ =-^ 36 ^-= _ = -ha ^^-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= _ = -_ =-=-=-=-=-= _ = -_ =-=-= _ = -_ = -_ = -_ ^ HA -= _ =-^ ^-= _ = -ha-^5.4 . _ =-^ ile = _ =-^ ^-= _ = -illow^5.5. ^^ ile-= _ =-^ -= _ =- ^ ^-= _ =-- ^Ha -_ = _ =-^ ^ ha- = _ =- ^ ^phe = _ =-^ ^ ha- = _ =-^^ ile-= _ =-^ Электрычныя вымярэнні -^62^-= _ = -pa = ha = ha = hera = hera = Гера = Гера = Гера-^ -^-^-^-^36 ha- = _ =-^-^6. =-^ 6,5. лічбавая схема ^-= _ = -ha -^20 6.6. 72 ^ -^ ^ Мікракантролеры 90 лічбавая апрацоўка сігналаў ^-= _ = -ha 100 46^-= _ = -phi-= ^^^-= ^^^^^^^^^^ _ =-^ 72 ^-= = _ =-^7.5. ^ ^-= hi =-^Ha- = _ =-^^^-=-= ^^ pha- = _ =-^ Модуль "Інфармацыйныя тэхналогіі і праграмаванне" ^ ha- = _ =-^ ^Pha- ^^ – = _ =- ^ha -_ =- ^ ^- = "=" _ =-^8.1. _ = _ = _ =-^ ^-= _ = -pa 80^-= _ = ён =-^ ha- = _ =-^^ ha-^^ hia-^^ hen =-^ ha- = _ =-^^ ile-= _ =-^50 ile-= _ =-^ інструментальнае праграмнае забеспячэнне ha -_ = _ =-^ Сістэма аўтаматызаванага дызайну – 380 ^ -= _ = -i запраграмаваны лагічныя інтэгральныя схемы ^ 54 -^-^-^-^- -^9.2. 132 ha- = _ =-^20^-=-= 20^-=-= 20 ^-= _ = -pa^_ =-^9.3. Адукацыйная практыка "Праграмаванне лічбавых прылад" 144 144^-= = _ =- ^ha- = _ =-^^ ha -_ =-^^-= "_ =-^10. ^-= _ = -Pa 432 -= _ = -pa- = _ =- ^-= _ = -Pa-^_ = _ = hia hi =-^ ^ 288 ^-= _ = -Ile ^ ^-= _ = -hil ^^ hi = _ =-^^-= _ = -ha^-= _ = -ile . -^7.5. ^-= _ = -han = Ha =-=-=-= -_ =-= _ =-= _ = -_ = -_ = -_ =-= _ = -_ = -_ =-= _ =-= _ = -=-^ 288 ^-= = _ =-^ha- = _ =-^ модуль модуля "Інфармацыйныя тэхналогіі і праграмаванне" ^^ _ = _ =-^^-= _ = -ha^-= _ = -ile 80 20^-= _ = -pe 8.2. 82^-= _ =-- ^Ha- = _ =-^^^-=-= ^^ pha- = _ =-^ ^-= _ = -ile = _ =-^ ^-= _ = -IPO-^^ _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-^ ha -_ =-^ ^-= _ = -ha ^^ _ = _ = -^^-= _ = -Ilen^8.4. =-^Сістэма аўтаматызаванага дызайну ^ -^-^-^- ^^ hi = _ =-^^-= _ = -hia^-= Ha =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= _ =-=-=-=-=-= _ =-=-=-=-= _ =- ^ 9. ^ 268 ^-= _ = -ha -^9.1. pa- = _ =-^^-= Ha =-=-=-= _ = --_ = --_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-= -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-= -_ = -_ =-=-=-"^ -^132 ^-= _ = -ha^-= _ =- Hel 144 ^-= _ = _ = -Ha-^10. 432 ^ -= _ = – ^ ha- = _ =- ^
ha- = _ =-^^

p^-= _ = _ = _ = _ = hi =-^

практыкі^

^_ = _ = _ = _ = _ =-^

толькі
^ Прывітанне = Hia^hia- = _ =-^, уключаючы^-^-

для лабараторыі,

^-= = = _ =-^для дызайну курса

^-= _ = -ha^_ =-^-= _ = -ila^-^-^-^-^-^-^-pha = _ = -_ =-^-= _ = _ = _ = _ = _ = _ =-^

^ прывітанне = _ =- ^250 ^-= _ = -phi- = _ = _ = hi =- ^

-= _ =-
ha -_ =- ^ ^-= _ = -ha = = Ha = = ^ha = hera = ^hia = hera =-^^-= _ = ^1.1.

Гісторыя Беларускай дзяржаўнасці

54

^
Ha- = _ =-^12

^
^

1.2.

54

^-= _ = -ha =^ha = ha = ha = ha = hera =-^

-= _ =: Гера = Гера = ён = ён = ён -^

ha -_ =-^^-= _ = -ha = ha = ha = Ha = ^^ ha = hera = hera = hera = he-^

-^1.3.^-= = "-^
72^-= _ = ----_ = --_ = --_ =-= _ =-= _ =-= _ =-^

^-= _ = -ha ^^ _ = _ =-^

Беларуская (прафесійны слоўнікавы запас)
Ha- = _ = -_ = --_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -= _ = ^

ha -_ = _ =-

ha- = _ =-^-^

1.5.

-^замежная мова (прафесійны слоўнікавы запас )
130

^^ прывітанне = _ =-^^-= _ = -Ha^-= _ = -Hel 130

Han = _ =-^-= _ = -ha^-= _ = -le

2.

^^ _ = _ =-^^- = _ = -Ha^-= _ =-= -_ =-= -_ = -_ =-=-= _ =-= _ =-=-= _ =^Модуль "бяспека жыцця"

^
-^122

ip- = _ =-^

^

^-= _ = -ha
^

2.1.

^-= _ = -Hel
Абарона насельніцтва і тэрыторыі з экстраных сітуацый

^

^-= _ = -ha^-= _ = -hen

^ha- = _ =-^

Ha- = _ =-^2,2.

14
ha = ha = ha = ha = hen-

-= _ =-^

ha- = _ =-^

2.3. ^

40

ha -_ = _ =-
3.

^^ – = _ = ^^ – ^ = ^ = ^ ха – _ = ^ 120

ха -= _ =- ^ 120

3.1.

^

^-= _ = -ha

^-= _ = _ =-^190
94

^-= _ = -phi-= ^^-= ^^

Тэорыя верагоднасцей і матэматычнай статыстыкі

26
ha- = _ =-^^ ha =^ha =^hera = hera = hera = hera = he-^^^-= _ = -_ =-= _ =-^

ha- = _ =-^^-= _ = -ha-^-= _ = _ = _ = _ = Ён =-^

^^ _ = _ = прывітанне =-^

96

38
4.1.

^-= = _ =-^

96

ha- = _ =-^^ hia -_ = hi =-^

^-= _ = -pa- = ^^

Модуль "агульны"
Ha = _ = --_ = --_ = --_ = --_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ =-^^-= = _ =-^

138

Ha = --_ =--_ = --_ = --_ =-= -_ =-= -_ =-= -_ =-= -_ =-= -_ =-= _ =-=-=-=-= --^

ha- = _ =-^5.1.= _ =-^Інжынерная графіка

^-= прывітанне =-^ha- = _ = _ =-^ha- =^ha- =^ha- = ^^^^ tend-= _ =-^

^

Стандартызацыя і сертыфікацыя

50

^

Ha- = _ =- ^- ^

5.3.

Асновы інфармацыіБяспека

8

ён = _ = -= -= -_ = --_ = -= -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = --_ = -= -= -= _ = _ = -_ =-_ = -_ = ^

^

100^-= _ = -pe = _ =-^
30

^-= _ = -pa

аснова электронікі

^

-Pe 100

^
30^-= _ = -pa

Ha- = _ =-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-= --_ =-=-=-= _ = ^

Ha- = _ =-^-^6.

^
Модуль "схематычна"

ha- = _ =-^^ phe = _ =-^

458
260^-= _ = -il- = _ =-

-= _ =-^^-= _- = _ =-^

6.1.

^
электрычныя і электронныя кампаненты прылад і сістэм

^
– ^ 68 ^ – = _ = _ – ^^ = _ = – ^^ _ utte- = _ 24

ha- = _ =-^^ ile-= _ =-^24

^

-^-^-^6.2.

^-= hia =-^-^

38

He- = _ =-^^ направа ха =^ha = hera = hera = hera = hera = hera = hera = hera = hera = ёn- = _ = -_ = -_ = _ =-^

Ha- = = _ =-^6.3.

36

^-= _ =--han = ha =-= -_ = --_ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =- ^

ha -_ = _ =-^
100

40^-= _ = -han = ^^-= _-^-^-=-^-^-= __ = _- ^^-= = _ _^-= _ _ _ _ _ = _ = _ = _ =- ^ ^- = _ = _ = ^_ = = _ = _ = = = = = = = =

-= _ =-

^-= = _ =- ^ ^-= _ = -pa- = _ =- ^ ^-= _ = -pa- ^_ = _ = hia hi =-^

^

120

50

^-= = _ =-^
^-= _ = -ha^-= _ = -hel

^-= _ = -han = ha =-=-=-=-= -_ = -_ =-- = _ = -_ = -_ = -_ =-= -_ = -_ =-= _ =-= _ = -_ =-= _ =-= _ =-=- ^Адукацыйная практыка "схематэхнічная" ^-

^
^

-^72

ha- = _ =-^pa- = _ =-^
^ – = _ = -ha

to- = _ = – ^^ – = – _ = – ^

^

7.

ha- = _ =-^-^-^-^-^-^
Модуль "Абсталяванне лічбавых прылад"

^^ _ = _ =-^

^-= = = _ =-^630

446

^

^-= _ = -ha

-^7.1.

pa- = _ =-^^-= ёсць =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-= = = --- = =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= ---- = =-=-=-=-=-= --- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- -=-=-=-=-=-=-=-=-= --- =-= = = =-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-= "^^

Ha = _ = _ = _ = _ = _ = hia =-^

32

ha- = _ =-^ha = ha =^ha =^hara = hera = hera = hera = hen-

ha-- = _ =-^7.2.

^ _ = _ = hi =-^

80

-^24
to- = _ =-^

^

^-= _ = _ =-^^
^-= _ = -ile 7.3. = _ =-^Асновы распрацоўкі лічбавых прылад

^-= ён =-^

^ – = _ = -pa- _ = ^ _ = _ = ___ =) прывітанне =. – = _ = _ = – ^^ – _ = – ^^ – _ = ^ _ = ^ _ = ^

Ha- = _ = _ =-^Right = Ha =^ha =^hara = hera = hera = hera = hera = hera = hee-^72

ha -_ =-^-= _ = -ha =^ha = ha = ha =^ha =^hera = hara = hera = hera = hera = hen-

^^-= _ = _ =-^

288
^-= = _ =-^

288

^ – = _9 ^ _ = ^: ^ – _ = ^^ – _ = – _ = ^ _ = ^

^ Hea-- = _ =-^

^-= = = = _ =-^534

^

302

170

20

8.2.

^

База дадзеных

-^82

^

^^-= = _ =-^^-= _ = -ha
-^8.3.

^-= hi =-^-

^-= _ = _ =-^

112

64

^-= _ = -ha сыровата-гера-хі-^прывітанне =-^

ha -_ =-^-^8.4.

^^-=-= ^^

^ прывітанне = хах 84

-^58

^-= _ = -ha

^
^ha- = _ =-^

8.5.^-= _ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= "^^

Кампутарныя сеткі

^-= _ = -ha = ha = ha = ha = hera = hera = hera =-^90
50

ha- = _ =-^^ hia-hera-hi =-^

ha -_ =- ^ ^-= _ = -ha = ha = = ^ ha = hera = ^ hia = hera =- ^ 9.

Модуль "Праграмаванне лічбавых прылад"

^ _ = _ = _ =-^^-= = = = _ =-^

ha- = _ = =-^268^-= _ = "^ha = hera =^hia = hera =-^
9.1.

104

^-= = = _ = -ha^-= _ = -Hel

^^^ _ =-^^-= = _ = -ha

^

^-= _ = -han = ha =-= --- =-=-=-= -_ = --_ =-= -_ = -= _ =-= _ =-= -_ =-= _ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- -= _ =-=-= -_ =-=-=-= -_ =-= _ =-= "^

Праграмаванне мікракантролераў

^ -= _ = _ =-^^^^^ _ = _ =-^
pa -_ = _ = _ =-^

70

pa-^^-^

^

^

-= _ =-

модуль" Практыка вытворчасці "

^ _ = _ =-^
432

10.1.

^-= _ = -pe Тэхналагічны

pa-^^

288

^
^

^ -= _ = -ha

pa-^

-^10.2. _ =-^^^ _ = _ =-^144

144

7.3.

Асновы распрацоўкі лічбавых прылад

100

46

7.4.

Адукацыйная практыка "Электра-радыё ўстаноўка"

72

72

^
^^ прывітанне = _ =-^-= _ = -ha^-= _ = _ = -le

-= _ =-^^

^
Адукацыйная практыка "для атрымання кваліфікацыі рабочага"

288^-= _ = _ = _ = _ = _ = _ =-^

^-= = =-= _ =-^ha- = _ =-^^ ha = ha = hara = hera = hera =-^

-^-= _ = прывітанне =-^

^ ha = _ = _ =-^

534
302 ^-= _ = -phi- = _ = _ = _ =-

-= _ =- ^ ^-= = "

^ _ = _ =-^Асновы алгарытмізацыі і праграмавання

-= _ =-^^-= = = = = = _ =-^^

170

^-= ha =-=-=-=-= _ = --_ = -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-= -_ = -_ =-=-= _ ^

^-= _ = -ha = ha = ha = Ha = ha = hera = hera = hera = hia =-^база дадзеных

50

^-= _ = _ =-^ha -_ =-^^-= _ = -hia- = ^^^-= ^^^^^^^ ^^ _ =-^

8.3.
інструментальнае праграмнае забеспячэнне

64
^-= HA =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-= "^

^pha- = _ =-^84

58

^-= _ = -ill = _ =-^

ha -_ =-^^-= "_ =-^8.5.

^
^

камп'ютэрныя сеткі

90 ^

-= _ =-^ha -_ = _ =-^

ha- = _ =-^-^

^^ HA = _ =-^^-= _ = -has "Праграмаванне лічбавых прылад"

380^-= = _ =-^^-= _ = -ha

-^-^-^-^-^

-^-^-^-^

^
Праграмуемыя лагічныя інтэгральныя схемы

^ -= _ = _ = -^

^-= _ = -ip 104^-_ =-^pa-^^

54

^
Ha- = _ =-^^

^ -= _ = -an 9.2.

^ без- = _ =-^
Праграмаванне мікракантролераў

^ -= _ = -pa 70

^

20

9.3. "

144

pa- = _ =-^^-= ёсць =-=-=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--------- =-=-=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =--=-=-=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=--=-=-=-= -_ =-=-=-= " ^ ^ ^

^ hi = _ =-^^-= _ = -han = ha = --- =-= -_ =-= -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -= -_ = -_ = -_ = -= -_ = -= -= -= -= -= _ = -= -= _ = -_ = -_ = -= _ = -_ =-=-^
^-= _ = -ha = ha = ha = ha = hera = hera = hia = he-^

модуль "вытворчая практыка"

^-= _ = _ =-^
432^-= _ = -he

^

^ -= _ = -ha

-^-^-^-^-^-^-= = = _ =-^

^ ha- = _ =-^

10.1.^-= Ha =-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= --- =-=-=-=-=-=-=-=-= -=-"

Тэхналагічны

^hi = _ =- ^ ^-= _ = -han = HA =-=-=-=-=-=-=-=-= -= -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-= -_ =-=-= -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-= _ = -_ =-= "^288
288^-= _ = -pa ^

Ha = _ = _ = _ = _ = _ = _ = _ = _ = =-

-= = =-
^ -= ha = -= -= --_ = -= -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -= _ = – _ =-= _ =-= _ =-=-^10.2.

Prostell

^ -= _ = -pa -_ = _ = _ = -^

144

144^-= _ = -pa- = ^^-= ^^^

^-= _ = -pa.

9.2.

Праграмаванне мікракантролераў

132

70

20

9.3.

Адукацыйная практыка "Праграмаванне лічбавых прылад"

144

144

10.

Модуль "Практыка вытворчасці"

432

432

10.1.

Тэхналагічны

288

288

10.2.

Прэкальдэр

144

144

​​​

Адукацыйны працэс забяспечвае кваліфікацыю спецыялізаванага "Semotechnik-Programmist" і адной з кваліфікацый працоўнага "Усталявальніка электроннага абсталявання і прылад", "Электронны аператар камп'ютэраў (асабістыя электронныя кампутары)", "Абсталютны і праграмны касцюм".

Канчатковая сертыфікацыя ажыццяўляецца ў выглядзе абароны дыпломнага праекта.