Гэтая старонка была перакладзена аўтаматычна і яшчэ не праверана экспертамі.
Код спецыяльнасці | ^^ _ = _ =-^-^5-04-0611- 04^-= _ =-=-= _ = --_ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-- ^|
Канкурэнцыя сярэдняй ацэнкі дакумента па адукацыі^^ -= _ =-=-=-=-=-= _ =-^ | Кваліфікацыя спецыяліста |
форма атрымання адукацыі^ | ^|
Срок Обуэния | Оба: 3 Года 10 месяцаў |
Каля: 3 гады 10 месяцаў |
У адпаведнасці з OKRB 011, спецыяльнасць 5-04-0611-04 "Праграмнае забеспячэнне і тэхнічная падтрымка лічбавых прылад" ставіцца да профілю фарміравання "06. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі ", Напрамак адукацыі" 061. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі ", група спецыяльнасцей" 0611. Прыкладная інфармацыя і камунікацыйныя тэхналогіі ".
Асноўнай мэтай навучання з'яўляецца навучанне кампетэнтных спецыялістаў у галіне праграмнага забеспячэння і тэхнічнай падтрымкі лічбавых прылад.
Асноўныя тыпы прафесійнай дзейнасці Спецыяліст са другаснай спецыялізаванай адукацыяй па спецыяльнасці:
Аб'екты прафесійнай дзейнасці Спецыяліст:
аналізуйце самыя агульныя філасофскія праблемы быцця, ведаў, каштоўнасцей і сэнсу жыцця як асновы для фарміравання культуры грамадзяніна і будучага спецыяліста;
Прымяніць NPA, TNPA, рэгулюючы прафесійную дзейнасць і аналізуе акты заканадаўства ў адпаведных прававых адносінах;
валодае навыкамі дзелавых камунікацый, назірайце за ўмовамі фарміравання спрыяльнага маральнага і псіхалагічнага клімату ў камандзе;
Стварыце ў камандзе сітуацыю ўзаемнай дапамогі, калектыўнай і асабістай адказнасці за вынікі выкананай працы;
Выкарыстоўвайце мову рускіх і беларускіх моў у практычнай дзейнасці;
Выкарыстоўвайце камунікатыўныя навыкі (успрыманне і разуменне гаворкі на вуху, размовы, чытанне, пісьмо) на замежнай мове ў галіне прафесійнай камунікацыі;
Выконвайце заканадаўства ў галіне абароны насельніцтва і тэрыторый з надзвычайных сітуацый, меры бяспекі ў паўсядзённым жыцці і паўсядзённай працы;
Адпавядаць патрабаванням абароны працы, патрабаваннямі пажарнай бяспекі і патрабаваннямі аховы навакольнага асяроддзя, абаронай працы і навучаннем бяспечных метадаў і метадаў працы;
Удзел у правядзенні мер эканоміі энергіі, мер па абароне навакольнага асяроддзя і рацыянальнага выкарыстання прыродных рэсурсаў;
выкарыстоўваць матэматычныя метады і алгарытмы для вырашэння прафесійных праблем;
Прымяніць прыборы тэорыі верагоднасці і матэматычнай статыстыкі, каб сфармаваць здольнасць выкарыстоўваць імавернасны падыход у прафесійнай дзейнасці;
раскрываюць сутнасць прадпрымальніцкай дзейнасці, асноўных этапаў арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці, удзельнічаюць у аналізе эканамічнай мэтазгоднасці развіцця;
валодаць правіламі для зборніка, распрацоўкі і чытання малюнкаў у адпаведнасці з патрабаваннямі TNPA;
Вызначце і класіфікуйце ўмовы і фактары, якія ствараюць небяспеку Парушэнні інфармацыйнай бяспекі, назірайце за патрабаваннямі інфармацыйнай бяспекі (TS TS 027);
Выконвайце патрабаванні NPA, уключаючы TNPA, якая рэгулюе поле тэхнічнага рэгулявання, стандартызацыі і сертыфікацыі і кантролю якасці праграмнага забеспячэння, уласных метадаў і сродкаў тэхнічных вымярэнняў;
Выкарыстоўвайце фізічныя асновы электрычнай інжынерыі, асноўныя законы электрычных схем пры вылічэнні ланцугоў пастаяннага току і чаргавання току;
Удзел у правядзенні эксперыментальных даследаванняў электрычных схем;
Уласныя прынцыпы працы паўправадніковых прылад і прылад на аснове іх;
выкарыстоўвае метады вылічэння аналізу і сінтэзу электронных схем для розных мэтаў у прафесійнай дзейнасці;
Прымяніць прылады для вымярэння параметраў ланцугоў прамога і чаргавання току і апрацоўкі вынікаў вымярэння;
Уласныя прынцыпы дзеянняў, аператыўных і тэхнічных характарыстык і ўласцівасці пасіўных і актыўных элементаў электронных прылад і сістэм;
валодае класіфікацыяй датчыкаў і фізічнымі прынцыпамі іх рэалізацыі;
Зрабіце параўнальны аналіз параметраў і эксплуатацыйныя і тэхнічныя характарыстыкі электрычных і электронных кампанентаў розных вытворцаў;
Выкарыстоўвайце розныя метады распрацоўкі аналагавых прылад, метады вылічэння аналагавых электрычных схем;
Выконвайце патрабаванні TNPA для распрацоўкі аналагавых прылад;
Выканайце аналіз і сінтэз камбінаваных схем;
Мадэль працы асноўных вузлоў лічбавай схемы, праверце іх прадукцыйнасць;
Прымяніць архітэктурныя асаблівасці праграмуемых лагічных інтэграваных схем пры распрацоўцы лічбавых прылад;
выконвае тэхнічныя патрабаванні да распрацоўкі лічбавых прылад;
Уласная архітэктура і абсталяванне рэалізацыі мікракантролераў;
Стварыце праграмы на мове зборшчыка для лічбавых прылад;
Выкарыстоўвайце паслядоўныя і паралельныя інтэрфейсы пры падключэнні кампанентаў;
Прымяніць тэхналогіі лічбавай апрацоўкі сігналаў пры прыёме і перадачы інфармацыі, валодаць алгарытмамі лічбавых пераўтварэнняў, рэалізацыяй лічбавай апрацоўкі ў лічбавых прыладах;
Уласныя існуючыя метады і алгарытмы для вырашэння праблем апрацоўкі лічбавых сігналаў;
Выкарыстоўвайце сучасныя метады распрацоўкі лічбавых прылад;
Выкарыстоўвайце ўласцівасці розных элементарных баз пры распрацоўцы лічбавых прылад;
Прымяніць асноўныя метады алгарытмізацыі, метадаў і сродкаў атрымання, захоўвання, апрацоўкі інфармацыі ў вырашэнні прафесійных праблем;
Прымяніць сучасныя мовы праграмавання з улікам рэсурсаў і магчымасцей вылічальнай сістэмы ў адпаведнасці з патрабаваннямі NPA, у тым ліку TNPA;
Стварыце і ўвядзіце базы дадзеных;
Прымяніць дызайн праграмнага забеспячэння для лічбавых прылад, у тым ліку на аснове праграмуемых лагічных інтэграваных схем;
Выкарыстоўвайце аўтаматызаваныя сістэмы дызайну для распрацоўкі дакументацыі па праектаванні і схеме;
Прымяніць сучасныя інструментальныя метады распрацоўкі прыкладанняў у вырашэнні прафесійных праблем;
Прымяніць асновы камп'ютэрных сетак і іх апаратныя кампаненты, сеткавыя мадэлі, пратаколы і адрасаванне прынцыпаў у прафесійнай дзейнасці;
Правядзіце працу кампанентаў кампутарнай сеткі, увядзіце кампутарныя сеткі;
Праца з сеткавымі пратаколамі розных узроўняў. Правядзіце канфігурацыю, наладзьце кампаненты кампутарнай сеткі;
Абярыце мікракантролер для пэўнай лічбавай прылады;
Распрацоўка праграмы кіравання мікракантролерам у інтэграваным асяроддзі распрацоўкі;
Правядзіце тэставанне і адладку праграмы кіравання мікракантролерам;
Выкарыстоўвайце архітэктурныя асаблівасці праграмуемых лагічных інтэграваных схем, метадаў і інструментаў дызайну для лічбавых прылад, заснаваных на іх пры вырашэнні прафесійных праблем;
Выкарыстоўвайце сучасныя дызайнерскія мовы на аснове праграмуемых лагічных інтэграваных схем;
Выкарыстоўвайце абсталяванне і праграмнае забеспячэнне для распрацоўкі праграмнага лагічнага інтэграванага схемы;
Выконвайце заканадаўства аб працы;
Уласныя веды пра тыпы аб'ектаў інтэлектуальнай уласнасці і метадаў іх распрацоўкі, выкарыстання і абароны, увядзенні вынаходніцтваў або рацыяналізацыйных прапаноў;
Выканайце працу адной ці некалькіх прафесій работніка ў адпаведнасці з выпускам 1 ETKS, выпусціце 2 etks, выпусціце 21 etks.
ha- = _ =-^^ p^-= _ = _ = _ = _ = hi =-^ | Назва модуляў, акадэмічных прадметаў, практыкі^ ^_ = _ = _ = _ = _ =-^ толькі | ^ Прывітанне = Hia^hia- = _ =-^, уключаючы^-^-
| для лабараторыі, | |
^-= = = _ =-^для дызайну курса | ^-= _ = -ha^_ =-^-= _ = -ila^-^-^-^-^-^-^-pha = _ = -_ =-^-= _ = _ = _ = _ = _ = _ =-^
| модуль " Камунікатыўная культура " |||
^ прывітанне = _ =- ^250 ^-= _ = -phi- = _ = _ = hi =- ^ -= _ =- | ha -_ =- ^ ^-= _ = -ha = = Ha = = ^ha = hera = ^hia = hera =-^^-= _ = ^1.1.
| Гісторыя Беларускай дзяржаўнасці | 54 ^ | Ha- = _ =-^12 ^ |
^ 1.2. | 54 ^-= _ = -ha =^ha = ha = ha = ha = hera =-^ | 16 -= _ =: Гера = Гера = ён = ён = ён -^ ha -_ =-^^-= _ = -ha = ha = ha = Ha = ^^ ha = hera = hera = hera = he-^ | -^1.3.^-= = "-^ | 72^-= _ = ----_ = --_ = --_ =-= _ =-= _ =-= _ =-^
| 72
^-= _ = -ha ^^ _ = _ =-^ | 1.4.^HA = _ = _ = _ = _ = _ = _ =-^ Беларуская (прафесійны слоўнікавы запас) | ^-= = = = = = = = = = _ =-^^-= _ = -he. Ha- = _ = -_ = --_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -= _ = ^
| ha -_ = _ =- ha- = _ =-^-^ 1.5. | -^замежная мова (прафесійны слоўнікавы запас ) |
130 ^^ прывітанне = _ =-^^-= _ = -Ha^-= _ = -Hel 130 | Han = _ =-^-= _ = -ha^-= _ = -le | ^ 2. ^^ _ = _ =-^^- = _ = -Ha^-= _ =-= -_ =-= -_ = -_ =-=-= _ =-= _ =-=-= _ =^Модуль "бяспека жыцця" ^ | ^-= _ = _ =-^ -^122 ip- = _ =-^ | 20 ^ ^-= _ = -ha | ile-= _ =- ^
^ 2.1. ^-= _ = -Hel | Абарона насельніцтва і тэрыторыі з экстраных сітуацый
| ^-= _ = -ile 22 22^ ^ | 4 ^-= _ = -ha^-= _ = -hen
| ^ha- = _ =-^ Ha- = _ =-^2,2. |
| 60^-= HA = HA = Hera = ha = hera = hera-^ 14 | ^-= _ = -pa ha = ha = ha = ha = hen- -= _ =-^ | ha- = _ =-^ 2.3. ^ | -^- 40
|
ha -_ = _ =- | ha- = = _ =-^-^ 3.
| ^^ _ =-^-^модуль "матэматычны"^-
| 252 ^^ – = _ = ^^ – ^ = ^ = ^ ха – _ = ^ 120 ха -= _ =- ^ 120 |
|
3.1. ^ ^-= _ = -ha | матэматычная ў прафесійнай актыўнасці ^-= _ = _ =-^190 | ^-= _ = -pa- = _ = _ = hi =-^ 94
| ^-= = = _ =-^ha- = _ =-^^ hia-^_ = hal =-^
| -^- ^3.2. ^-= _ = -phi-= ^^-= ^^ Тэорыя верагоднасцей і матэматычнай статыстыкі |
26 | ha- = _ =-^^ ha =^ha =^hera = hera = hera = hera = he-^^^-= _ = -_ =-= _ =-^
| ha- = _ =-^^-= _ = -ha-^-= _ = _ = _ = _ = Ён =-^
| Модуль "Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі" ^^ _ = _ = прывітанне =-^ 96 | 38 | ha-^^-=-= ^^^^^
4.1. ^-= = _ =-^ | прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі^-= _ = _ = _ = _ =-^ 96 | ha- = _ =-^^^ ha = Ha =^ha =^hera = hera = hera = ён-^38
| 16 ha- = _ =-^^ hia -_ = hi =-^
| 5. ^-= _ = -pa- = ^^ Модуль "агульны" |
Ha = _ = --_ = --_ = --_ = --_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ =-^^-= = _ =-^ 138 | ha- = _ =-^ Ha = --_ =--_ = --_ = --_ =-= -_ =-= -_ =-= -_ =-= -_ =-= -_ =-= _ =-=-=-=-= --^
| ha- = _ =-^5.1.= _ =-^Інжынерная графіка
| ^-= _ = -HIA 60
| 60 ^-= прывітанне =-^ha- = _ = _ =-^ha- =^ha- =^ha- = ^^^^ tend-= _ =-^
| ^-= _ = -phi- = _ =-^^-= _ = -hals 5.2.
^ Стандартызацыя і сертыфікацыя | ha- = _ = -^ 50 ^ | ^^ i = _ =-^10^-= _ = -ha^- = _ =-=-=-=-= _ =-= _ =-= _ =-= -_ = -_ = -_ = -_ =-= _ =-= _ = ^
| ha -_ = _ =- ^ Ha- = _ =- ^- ^ 5.3. | Асновы інфармацыіБяспека | ^^ _ = _ =-^
8
| HA -= _ =-^ ён = _ = -= -= -_ = --_ = -= -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = --_ = -= -= -= _ = _ = -_ =-_ = -_ = ^
| ^-= _ = -ha-^5.4 . _ =-^ ^ 100^-= _ = -pe = _ =-^ | 30 ^-= _ = -pa | ile = _ =-^
| ^-= _ = -illow^5.5.
аснова электронікі ^ | -Pe 100 ^ | 30^-= _ = -pa Ha- = _ =-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-= --_ =-=-=-= _ = ^ | -= _ =- ^ ^-= _ =-- ^Ha -_ = _ =-^ Ha- = _ =-^-^6. ^ | Модуль "схематычна" ha- = _ =-^^ phe = _ =-^ 458 |
260^-= _ = -il- = _ =- -= _ =-^^-= _- = _ =-^ | ha- = _ =- ^ ^phe = _ =-^ 6.1. ^ | электрычныя і электронныя кампаненты прылад і сістэм ^ | – ^ 68 ^ – = _ = _ – ^^ = _ = – ^^ _ utte- = _ 24 ha- = _ =-^^ ile-= _ =-^24 | ^ ^ | ha- = _ =-^^ ile-= _ =-^
-^-^-^6.2. ^-= hia =-^-^ | Электрычныя вымярэнні
| -^62^-= _ = -pa = ha = ha = hera = hera = Гера = Гера = Гера-^ 38 | He- = _ =-^^ направа ха =^ha = hera = hera = hera = hera = hera = hera = hera = hera = ёn- = _ = -_ = -_ = _ =-^
| Ha- = = _ =-^6.3.
| -^-^-^-^36
36 ^-= _ =--han = ha =-= -_ = --_ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =- ^ | ha -_ = _ =-^ | ha- = _ =-^-^6. =-^ 100
| 40^-= _ = -han = ^^-= _-^-^-=-^-^-= __ = _- ^^-= = _ _^-= _ _ _ _ _ = _ = _ = _ =- ^ ^- = _ = _ = ^_ = = _ = _ = = = = = = = = -= _ =- ^-= = _ =- ^ ^-= _ = -pa- = _ =- ^ ^-= _ = -pa- ^_ = _ = hia hi =-^ | 6,5. ^ | лічбавая схема
120 | ^-= _ = -ha 50 ^-= = _ =-^ | -^20 ^-= _ = -ha^-= _ = -hel
| 6.6. ^-= _ = -han = ha =-=-=-=-= -_ = -_ =-- = _ = -_ = -_ = -_ =-= -_ = -_ =-= _ =-= _ = -_ =-= _ =-= _ =-=- ^Адукацыйная практыка "схематэхнічная" ^- ^ | ^ -^72 ha- = _ =-^pa- = _ =-^ | 72
^ – = _ = -ha to- = _ = – ^^ – = – _ = – ^ | ^ 7. ha- = _ =-^-^-^-^-^-^ | Модуль "Абсталяванне лічбавых прылад" ^^ _ = _ =-^ ^-= = = _ =-^630 | 446 | ^ ^-= _ = -ha | -^
-^7.1. pa- = _ =-^^-= ёсць =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-= = = --- = =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= ---- = =-=-=-=-=-= --- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- -=-=-=-=-=-=-=-=-= --- =-= = = =-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-= "^^ | Мікракантролеры
| 90 Ha = _ = _ = _ = _ = _ = hia =-^ 32 | ha- = _ =-^ha = ha =^ha =^hara = hera = hera = hera = hen- | ha-- = _ =-^7.2. ^ _ = _ = hi =-^ |
80 | -^24 | ^-= _ = -ha to- = _ =-^ ^ ^-= _ = _ =-^^ | ^-= _ = -ile 7.3. = _ =-^Асновы распрацоўкі лічбавых прылад ^-= ён =-^ | 100
| 46^-= _ = -phi-= ^^^-= ^^^^^^^^^^ _ =-^
^ – = _ = -pa- _ = ^ _ = _ = ___ =) прывітанне =. – = _ = _ = – ^^ – _ = – ^^ – _ = ^ _ = ^ _ = ^
| 72 Ha- = _ = _ =-^Right = Ha =^ha =^hara = hera = hera = hera = hera = hera = hee-^72 | ha -_ =-^-= _ = -ha =^ha = ha = ha =^ha =^hera = hara = hera = hera = hera = hen- | ^-= = _ =-^7.5. ^^-= _ = _ =-^ 288 | ^ ^-= = _ =-^ 288 | ^-= hi =-^Ha- = _ =-^^^-=-= ^^ pha- = _ =-^
^ – = _9 ^ _ = ^: ^ – _ = ^^ – _ = – _ = ^ _ = ^ ^ Hea-- = _ =-^ | Модуль "Інфармацыйныя тэхналогіі і праграмаванне" ^-= = = = _ =-^534 | ^ ^ 302 | ha- = _ =-^ ^Pha- ^^
| – = _ =- ^ha -_ =- ^ ^- = "=" _ =-^8.1. _ = _ = _ =-^ 170 | ^-= _ = -pa
20 | ha- = _ =-^^ ha-^^ hia-^^ hen =-^ 8.2. ^ | База дадзеных | -^82 | ha- = _ =-^^ ile-= _ =-^50 ^ ^^-= = _ =-^^-= _ = -ha | ile-= _ =-^
-^8.3. ^-= hi =-^- | інструментальнае праграмнае забеспячэнне ^-= _ = _ =-^ 112 | ha -_ = _ =-^ 64 | ^-= _ = -ha сыровата-гера-хі-^прывітанне =-^
| ha -_ =-^-^8.4. ^^-=-= ^^ |
^ прывітанне = хах 84 | -^58 ^-= _ = -ha | – ^ | ^ha- = _ =-^ 8.5.^-= _ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= "^^ | Кампутарныя сеткі ^-= _ = -ha = ha = ha = ha = hera = hera = hera =-^90 |
50 ha- = _ =-^^ hia-hera-hi =-^ | ha -_ =- ^ ^-= _ = -ha = ha = = ^ ha = hera = ^ hia = hera =- ^ 9. | Модуль "Праграмаванне лічбавых прылад" ^ _ = _ = _ =-^^-= = = = _ =-^ | 380 ha- = _ = =-^268^-= _ = "^ha = hera =^hia = hera =-^ | 9.1.
| ^ -= _ = -i запраграмаваны лагічныя інтэгральныя схемы
104 ^-= = = _ = -ha^-= _ = -Hel | 54 ^^^ _ =-^^-= = _ = -ha | -^-^-^-^- ^ | -^9.2. ^-= _ = -han = ha =-= --- =-=-=-= -_ = --_ =-= -_ = -= _ =-= _ =-= -_ =-= _ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- -= _ =-=-= -_ =-=-=-= -_ =-= _ =-= "^ Праграмаванне мікракантролераў ^ -= _ = _ =-^^^^^ _ = _ =-^ | 132 pa -_ = _ = _ =-^ 70 |
| ^-= _ = -pa^_ =-^9.3. pa-^^-^
| Адукацыйная практыка "Праграмаванне лічбавых прылад" ^ | 144 ^ | 144^-= = _ =- ^ha- = _ =-^^ -= _ =- | ha -_ =-^^-= "_ =-^10.
модуль" Практыка вытворчасці " ^ _ = _ =-^ | 432
| ^-= _ = -Pa 432
| -= _ = -pa- = _ =- ^-= _ = -Pa-^_ = _ = hia hi =-^ 10.1. | ^-= _ = -pe Тэхналагічны
| ^
pa-^^ 288 ^ | ^ ^ -= _ = -ha pa-^ | -^10.2. _ =-^^^ _ = _ =-^144 | ^-= _ = -hil 144 | ^^ hi = _ =-^^-= _ = -ha^-= _ = -ile
| .
7.3. | Асновы распрацоўкі лічбавых прылад | 100 | 46 |
|
7.4. | Адукацыйная практыка "Электра-радыё ўстаноўка" | 72 | 72 ^ | ^^ прывітанне = _ =-^-= _ = -ha^-= _ = _ = -le -= _ =-^^ ^ |
Адукацыйная практыка "для атрымання кваліфікацыі рабочага"
| 288^-= _ = _ = _ = _ = _ = _ =-^
| 288 ^-= = =-= _ =-^ha- = _ =-^^ ha = ha = hara = hera = hera =-^
| ^-= = _ =-^ha- = _ =-^ -^-= _ = прывітанне =-^
| модуль модуля "Інфармацыйныя тэхналогіі і праграмаванне" ^ ha = _ = _ =-^ 534 |
302 ^-= _ = -phi- = _ = _ = _ =- -= _ =- ^ ^-= = " | ^ _ = _ =-^Асновы алгарытмізацыі і праграмавання -= _ =-^^-= = = = = = _ =-^^ 170 | ^^ _ = _ =-^^-= _ = -ha^-= _ = -ile 80
| 20^-= _ = -pe ^-= ha =-=-=-=-= _ = --_ = -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-= -_ = -_ =-=-= _ ^
| 8.2. ^-= _ = -ha = ha = ha = Ha = ha = hera = hera = hera = hia =-^база дадзеных |
50 ^-= _ = _ =-^ha -_ =-^^-= _ = -hia- = ^^^-= ^^^^^^^ ^^ _ =-^ | 8.3. | ^-= _ = -ile = _ =-^ інструментальнае праграмнае забеспячэнне
| ^-= _ = -IPO-^^ _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-= _ =-^ 64 | ha -_ =-^ ^-= HA =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-=-= "^
| ^-= _ = -ha ^^ _ = _ = -^^-= _ = -Ilen^8.4. =-^Сістэма аўтаматызаванага дызайну
^pha- = _ =-^84
| ^ 58 ^-= _ = -ill = _ =-^ | ha -_ =-^^-= "_ =-^8.5. ^ | ^ камп'ютэрныя сеткі | -^-^-^- 90 ^ | ^^ hi = _ =-^^-= _ = -hia^-= Ha =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= _ =-=-=-=-=-= _ =-=-=-=-= _ =- ^
-= _ =-^ha -_ = _ =-^ ha- = _ =-^-^ | 9. ^^ HA = _ =-^^-= _ = -has "Праграмаванне лічбавых прылад" | ^ 380^-= = _ =-^^-= _ = -ha -^-^-^-^-^ | 268
| ^-= _ = -ha -^-^-^-^ ^ |
Праграмуемыя лагічныя інтэгральныя схемы ^ -= _ = _ = -^ ^-= _ = -ip 104^-_ =-^pa-^^ | 54 ^ | Ha- = _ =-^^
| ^ -= _ = -an 9.2. ^ без- = _ =-^ | Праграмаванне мікракантролераў
|
^ -= _ = -pa 70 | ^ 20 | ^-= _ = -ha^-= _ =- Hel 9.3. " | 144 pa- = _ =-^^-= ёсць =-=-=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--------- =-=-=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =--=-=-=-= =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=--=-=-=-= -_ =-=-=-= " ^ ^ ^ | 144 ^ hi = _ =-^^-= _ = -han = ha = --- =-= -_ =-= -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -= -_ = -_ = -_ = -= -_ = -= -= -= -= -= _ = -= -= _ = -_ = -_ = -= _ = -_ =-=-^ |
^-= _ = -ha = ha = ha = ha = hera = hera = hia = he-^ модуль "вытворчая практыка" ^-= _ = _ =-^ | 432^-= _ = -he ^ | 432 ^ -= _ = -ha -^-^-^-^-^-^-= = = _ =-^ | ^ ^ ha- = _ =-^ 10.1.^-= Ha =-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= --- =-=-=-=-=-=-=-=-= -=-" | Тэхналагічны ^hi = _ =- ^ ^-= _ = -han = HA =-=-=-=-=-=-=-=-= -= -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= -=-=-= -_ =-=-= -_ =-=-=-=-=-=-=-=-=-= -_ =-=-=-=-=-=--=-- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-- =-= _ = -_ =-= "^288 |
288^-= _ = -pa ^ Ha = _ = _ = _ = _ = _ = _ = _ = _ = =- -= = =- | -= _ = – ^ ha- = _ =- ^ ^ -= ha = -= -= --_ = -= -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -_ = -= _ = – _ =-= _ =-= _ =-=-^10.2.
| Prostell ^ -= _ = -pa -_ = _ = _ = -^ 144 | 144^-= _ = -pa- = ^^-= ^^^ | ^-= _ = -pa. |
9.2. | Праграмаванне мікракантролераў | 132 | 70 | 20 |
9.3. | Адукацыйная практыка "Праграмаванне лічбавых прылад" | 144 | 144 |
|
10. | Модуль "Практыка вытворчасці" | 432 | 432 |
|
10.1. | Тэхналагічны | 288 | 288 |
|
10.2. | Прэкальдэр | 144 | 144 |
Адукацыйны працэс забяспечвае кваліфікацыю спецыялізаванага "Semotechnik-Programmist" і адной з кваліфікацый працоўнага "Усталявальніка электроннага абсталявання і прылад", "Электронны аператар камп'ютэраў (асабістыя электронныя кампутары)", "Абсталютны і праграмны касцюм".
Канчатковая сертыфікацыя ажыццяўляецца ў выглядзе абароны дыпломнага праекта.