Гэтая старонка была перакладзена аўтаматычна і яшчэ не праверана экспертамі.
Код спецыяльнасці | 5-04-0611-01 |
Уступныя іспыты | конкурс сярэдняга бала дакумента аб адукацыі |
Кваліфікацыя спецыяліста | тэхнік-праграміст |
Форма атрымання адукацыі | дзённая |
Тэрмін навучання | АБО: 3 гады 10 месяцаў |
У адпаведнасці з АКРБ 011 спецыяльнасць 5-04-0611-01 «Праграмаванне мабільных прылад» адносіцца да профілю адукацыі «06. Інфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі», накірунку адукацыі «061. Інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі», групе спецыяльнасцяў «0611. Прыкладныя інфармацыйныя і камунікацыйныя тэхналогіі».
Асноўнай мэтай навучання з'яўляецца падрыхтоўка кампетэнтных спецыялістаў у галіне праграміравання мабільных прылад.
Асноўнымі відамі прафесійнай дзейнасці спецыяліста з сярэдняй спецыяльнай адукацыяй па спецыяльнасці з'яўляюцца:
дзейнасць у галіне правадной сувязі;
дзейнасць у галіне бесправадной сувязі;
кампутарнае праграмаванне, кансультацыйныя і іншыя спадарожныя паслугі;
дзейнасць у галіне інфармацыйнага абслугоўвання.
Аб'ектамі прафесійнай дзейнасці спецыяліста з'яўляюцца:
праграмуемыя мабільныя прылады і іх састаўныя функцыянальныя часткі;
радыёэлектронныя прылады і спецыялізаваныя электронныя вылічальныя прылады (мікрапрацэсары);
тэхналогіі праграмавання мабільных прылад;
нарматыўныя прававыя акты (далей – НПА), тэхнічныя нарматыўныя прававыя акты (далей – ТНПА), тэхналагічная дакументацыя па распрацоўцы праграмнага забеспячэння.
Аналізаваць найбольш агульныя філасофскія праблемы быцця, пазнання, каштоўнасцей і сэнсу жыцця як асновы фарміравання культуры грамадзяніна і будучага спецыяліста.
Ужываць НПА, ТНПА, якія рэгламентуюць прафесійную дзейнасць, і аналізаваць акты заканадаўства ў адпаведных праваадносінах.
Валодаць навыкамі дзелавых камунікацый, выконваць умовы для фарміравання спрыяльнага маральна-псіхалагічнага клімату ў калектыве.
Выкарыстоўваць моўныя сродкі рускай і беларускай моў у практычнай дзейнасці.
Выкарыстоўваць камунікатыўныя ўменні (успрыманне і разуменне маўлення на слых, гаварэнне, чытанне, пісьмо) на замежнай мове ў сферы прафесійнага зносін.
Выконваць заканадаўства ў галіне абароны насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый, меры бяспекі ў побыце і паўсядзённай працоўнай дзейнасці.
Выконваць патрабаванні па ахове працы, патрабаванні па забеспячэнні пажарнай бяспекі і патрабаванні ў вобласці аховы навакольнага асяроддзя, праводзіць інструктаж па ахове працы і навучанне бяспечным метадам і прыёмам працы.
Выкарыстоўваць матэматычныя метады і алгарытмы для рашэння прафесійных задач.
Ужываць інструментар тэорыі верагоднасцяў і матэматычнай статыстыкі для фармавання імавернаснага падыходу ў прафесійнай дзейнасці.
Раскрываць сутнасць прадпрымальніцкай дзейнасці, асноўныя этапы арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці, вызначаць выдаткі на распрацоўку праграмнага прадукта або IT-паслугі, удзельнічаць у правядзенні аналізу эканамічнай мэтазгоднасці IT-стартапа.
Выконваць пабудову чарцяжоў і схем, розных прасторавых фігур на плоскасці.
Выкарыстоўваць НПА і ТНПА, якія рэгламентуюць вобласць стандартызацыі і сертыфікацыі праграмных сродкаў, ацэньваць узровень якасці праграмнага забеспячэння і вызначаць шляхі яго павышэння.
Вызначаць і класіфікаваць умовы і фактары, якія ствараюць небяспеку парушэння інфармацыйнай бяспекі, выконваць патрабаванні інфармацыйнай бяспекі (ТР МС 027).
Аналізаваць фізічныя законы, прымяняць правілы і метады разліку электрычных ланцугоў пастаяннага і пераменнага току, аналізаваць электрычныя схемы з рознымі тыпамі злучэння элементаў і ў розных рэжымах работы.
Збіраць электрычныя схемы пры паслядоўным і паралельным злучэнні элементаў.
Улічваць асаблівасці вымярэння электрычных параметраў электрамеханічнымі і лічбавымі прыборамі, прылада і прынцып працы электрамеханічных і лічбавых электравымяральных прыбораў.
Ужываць метады, спосабы і прылады для вымярэння параметраў ланцугоў сталага і пераменнага току і апрацоўкі вынікаў вымярэння, валодаць прынцыпамі дзеяння паўправадніковых і оптаэлектронных прыбораў, улічваць залежнасць параметраў і характарыстык электронных прыбораў ад рэжымаў працы.
Вызначаць параметры электронных кампанентаў па іх маркіроўцы і выбіраць тыпы электрычных і электронных кампанентаў у залежнасці ад патрабаванняў, што прад'яўляюцца да прылад.
Ужываць прынцыпы пабудовы схем лічбавай схематэхнікі пры распрацоўцы мабільных прылад.
Распрацоўваць схемы лічбавых прылад на аснове інтэгральных схем рознай ступені інтэграцыі і валодаць прынцыпамі пабудовы і функцыянавання вылічальнай тэхнікі.
Ажыццяўляць эксплуатацыю і суправаджэнне мабільных прылад і сістэм, выкарыстоўваць спецыяльнае абсталяванне для тэсціравання і абслугоўвання мабільных прылад.
Ужываць праграмныя сродкі і крыптаграфічныя метады абароны кампутарнай інфармацыі.
Ужываць устаноўленыя правілы і падыходы ў пабудове, канфігураванні і адміністраванні камп'ютарных сетак, прымяняць асноўныя метады алгарытмізацыі, спосабы і сродкі атрымання, захоўвання, апрацоўкі інфармацыі пры вырашэнні прафесійных задач.
Ужываць сучасныя мовы праграмавання з улікам рэсурсаў і магчымасцяў вылічальнай сістэмы, патрабаванняў НПА і ТНПА.
Распрацоўваць алгарытм апрацоўкі інфармацыі для мікрапрацэсарных прылад, праграмаваць мікрапрацэсарныя прылады.
Ужываць сучасныя інструментальныя асяроддзі для праграмавання мікракантролераў абранага тыпу, вызначаць адрозненні вэб-праграмавання на боку кліента і на боку сервера, распрацоўваць праграмныя сродкі з кліент-сервернай архітэктурай.
Ужываць метады і тэхналогіі распрацоўкі праграмнага забеспячэння інфармацыйных сістэм розных прадметных абласцей, распрацоўваць асобныя дакументы праграмнай дакументацыі прыкладнога праграмнага забеспячэння.
Аналізаваць падыходы да арганізацыі сістэм кіравання базамі дадзеных, праектаваць, ствараць і адміністраваць базы дадзеных для інфармацыйных сістэм.
Ужываць сучасныя тэхналогіі і інструментальныя асяроддзі ў вобласці распрацоўкі мабільных прыкладанняў, праводзіць тэставанне праграмнага забеспячэння.
Выконваць заканадаўства аб працы;
Выконваць работы па адной або некалькіх прафесіях рабочага ў адпаведнасці з выпускам 1 ЕТКС.
У ходзе навучання будуць вывучаны наступныя модулі дзяржаўнага кампанента:
няма | Назвы модуляў, вучэбных прадметаў, практыкі | усяго | у тым ліку | |
---|---|---|---|---|
на лабараторныя, практычныя заняткі | на курсавое праектаванне | |||
1. | Модуль «Камунікатыўная культура» | 330 | 250 |
|
1.1. | Гісторыя беларускай дзяржаўнасці | 54 | 12 |
|
1,2 | Асновы права | 54 | 16 |
|
1,3 | Тэхнікі камунікацыі і асновы камандаўтварэння | 72 | 72 |
|
1,4 | Беларуская мова (прафесійная лексіка) | 20 | 20 |
|
1,5 | Замежная мова (прафесійная лексіка) | 130 | 130 |
|
2. | Модуль « Бяспека жыццядзейнасці» | 122 | 20 |
|
2.1 | Абарона насельніцтва і тэрыторый ад надзвычайных сітуацый | 22 | 4 |
|
2.2 | Ахова працы | 60 | 14 |
|
2,3 | Ахова навакольнага асяроддзя і энергазберажэнне | 40 | 2 |
|
3. | Модуль «Матэматычны» | 25 2 | 120 |
|
3.1 | Матэматыка ў прафесійнай дзейнасці | 190 | 94 |
|
3.2 | Тэорыя верагоднасцяў і матэматычная статыстыка | 62 | 26 |
|
4. | Модуль «Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі» | 96 | 38 |
|
4.1 | Прадпрымальніцкая дзейнасць і кіраванне праектамі | 96 | 38 | 16 |
5. | Модуль «Агульнатэхнічны» | 246 | 108 |
|
5.1 | Інжынерная графіка | 60 | 60 |
|
5.2 | Стандартызацыя і сертыфікацыя | 50 | 10 |
|
5.3 | Асновы інфармацыйнай бяспекі | 36 | 8 |
|
5,4 | Тэарэтычныя асновы электратэхнікі | 100 | 30 |
|
6. | Модуль «Схематэхнічны» | 326 | 174 |
|
6.1 | Электрычныя вымярэнні | 62 | 38 |
|
6.2. | Электрычныя і электронныя кампаненты прылад і сістэм | 68 | 24 |
|
6.3 | Схематэхніка | 124 | 40 |
|
6,4 | Навучальная практыка «Электрарадыёмантажная» | 72 | 72 |
|
7. | Модуль «Кампутарныя тэхналогіі» | 672 | 462 |
|
7.1 | Арыфметыка-лагічныя асновы вылічальнай тэхнікі | 106 | 48 |
|
7.2 | Мабільныя прылады і сістэмы | 92 | 36 |
|
7,3 | Абарона кампутарнай інфармацыі | 96 | 40 |
|
7,4 | Кампутарныя сеткі | 90 | 50 |
|
7,5 | Вучэбная практыка «Для атрымання кваліфікацыі працоўнага» | 288 | 288 |
|
8. | Модуль «Алгарытмізацыя і праграмаванне» | 556 | 342 |
|
8.1 | Асновы алгарытмізацыі і праграмавання | 170 | 80 | 20 |
8.2 | Праграмаванне мікракантролераў для мабільных прылад | 132 | 58 | 20 |
8,3 | Навучальная практыка «Праграмаванне мікракантролераў для мабільных прылад» | 72 | 72 |
|
8,4 | Вэб-праграмаванне для мабільных прылад | 110 | 60 |
|
8,5 | Вучэбная практыка «Вэб-праграмаванне для мабільных прылад» | 72 | 72 |
|
9. | Модуль «Распрацоўка і суправаджэнне праграмнага забеспячэння мабільных прылад» | 722 | 422 |
|
9.1 | Тэхналогія распрацоўкі праграмнага забеспячэння | 144 | 68 |
|
9.2 | Сістэмы кіравання базамі дадзеных | 156 | 70 | 20 |
9.3 | Распрацоўка прыкладанняў для мабільных прылад | 178 | 80 | 20 |
9,4 | Тэставанне праграмнага забеспячэння | 100 | 60 |
|
9,5 | Навучальная практыка «Распрацоўка і суправаджэнне праграмнага забеспячэння мабільных прылад» | 144 | 144 |
|
10. | Модуль «Вытворчая практыка» | 432 | 432 |
|
10.1 | Тэхналагічная | 288 | 288 |
|
10.2 | Праддыпломная | 144 | 144 |
|
Адукацыйны працэс забяспечвае атрыманне кваліфікацыі спецыяліста "Тэхнік-праграміст" і адной з кваліфікацый рабочага "Аператар электронных вылічальных машын", "Наладчык апаратнага і праграмнага забеспячэння" 5 разраду.
Выніковая атэстацыя праводзіцца ў форме абароны дыпломнага праекту.